В одній зі статей ми розповідали, що Сторіс в ИНСТА дуже популярна річ і бізнес-акаунти знають, як ним користуватися і вичавити всі соки. Один з фішок історій – різні голосування. Можна зробити опитування в Інстаграм сторі, потім подивитися статистику відповідей і статистику залученості. Такий підхід допомагає встановити контакт з вашою аудиторією і отримувати від них фідбек.
Як зробити опитування: покрокова інструкція
Якщо логічні здібності окремо взятих людей не дозволяють з ходу розібратися, як створювати опитування, а спробувати потикати всі кнопки, щоб розібратися у всьому самому – суперечить вашим моральним принципам, то ми самі напишемо покрокову інструкцію.
- Відкрийте сторінку Інстаграм;
- Тикніте безіменним пальцем лівої руки на вашу аватарку;
- Свайпніте вгору;
- Виберіть фотографію або картинку, яку хочете вставити;
- Далі, подивіться на правий верхній кут, знайдіть іконку, схожу на ту, що наведена на скрині;
- Дайте назву опитуванням;
- Задайте своє питання (не забудьте додати варіанти відповідей).
Ось, тепер у вас готовий опитування. Користувачі, які подивилися його, можуть відповісти і відразу побачити результати голосування.
Як відстежувати результати опитувань в Сторіс?
Якщо вам дійсно цікаво, що відповіли ваші передплатники, в історіях є відділ статистики. Там вам виведена інформація про перегляди вашої історії. У сплившем вікні, ви також можете подивитися, скільки людей проголосувало за будь-які види відповідей. Що потрібно зробити для цього?
- перейдіть на вашу анкету;
- натисніть на свою історію;
- коли історія відкриється, свайпніте вниз;
- дивіться статистику.
Дану статистику ви можете вивантажити і зберегти як окремий файл.
Плюси і мінуси Сторіс
У медалі є дві сторони і у історій вони теж присутні. Кому-то вони заважають, хтось вважає їх марними. Ми перерахуємо деякі плюси і мінуси, а решта вирішувати вам.
плюси:
- Історії дають вам хороший фідбек;
- Можливість не засмічувати основну стрічку;
- Історії – як додаткові матеріали. Можна завантажувати туди щось менш офіційне. Наприклад, якщо ви працюєте в барі, можна завантажити, як ви клеїте дурня зі своїми колегами;
- Видаляється через добу, але є можливість додати їх в хайлайти;
- Можна гортати чужі історії, поки сидиш в туалеті;
мінуси:
- Деякі особливі особистості завантажують туди свою їжу;
- Ті ж самі люди заливають в історії відео, де качають головою під музику (ось це ось все навіщо?);
- Хтось відображає там температуру повітря (як ніби у нас вдома немає термометра. У вас є вдома термометр?);
- В сумі, верхні три пункти створюють стереотип, що історіями користуються люди, у яких 47 хромосом. Це напружує.
приклади опитувань
Ми вам розписали покрокову інструкцію створення опитувань і моніторингу їх, прийшов час і підкинути вам кілька варіантів опитувань Інста Сторіс.
- Чи хочете ви отримати знижку в нашому магазині? (та ні);
- Чи всі влаштовує вас в нашій службі підтримки і зворотного зв’язку? (Так / ні), якщо немає, то дайте відповідь нам в директ;
- Ви відвідаєте наш заклад сьогодні ввечері або вночі? (та ні);
- Що вам більше подобається в нашій кухні? (Шаурма / варений кальмар в соусі каркаде)
Ось так, приблизно, повинні виглядати опитування. Дайте волю фантазії і творчості, але не перестарайтеся. Сподіваюся, дана стаття зарядила вас настроєм і послала творити і створювати.
У тебе ж виходить на твоєму смартфоні створювати опитування? Якщо немає – опиши ситуацію в коментарях, будемо розбиратися, що до чого. А також дивись відеоінструкцію по темі.