Перейти до контенту

Як швидко звернутися в службу підтримки Microsoft

518163-636213663522901785-16x9.jpg

Думаю, більшість користувачів ПК знають, що у Microsoft є служба підтримки (ще б її не було у компанії, яка випускає призначені для користувача продукти), проте пошук в Google наполегливо видає для зв’язку з нею лише два телефони – безкоштовний номер 8 800 200 8001 і московський номер 7 495 916 7171. Зрозуміло, при дзвінку за цими номерами вам допоможуть, але ось найчастіше буває незручно говорити дані про обліковий запис або характеристики ПК по телефону. При цьому мало хто знає, що у Microsoft існує ще і чат техпідтримки, причому цілком непоганий.

Для того, щоб зв’язатися з підтримкою Microsoft за допомогою чату, потрібно перейти за цим посиланням в робочий час (пн-пт, з 10-00 до 17-00), після чого вибрати цікаву для вас категорію, вкладену категорію (якщо є), і в далі вибрати чат:

Снімок.PNG
Великий плюс чату в тому, що вам не потрібно писати дані про обліковий запис або характеристики ПК – людина «по той бік екрану» вже відразу їх бачить і може з ними працювати – наприклад, що-небудь міняти в ваш профіль на ваше прохання . Це, на мій погляд, вигідно відрізняє чат Microsoft від чату Apple – в останньому, навіть якщо ви заходите в нього з Mac або iPhone, вам все ще потрібно буде вказати дані Apple ID вручну. Також в чаті у Microsoft рідко бувають черги – з одного боку, це добре, з іншого – не дуже, бо мої спроби потрапити в чат з офіційного сайту Microsoft провалилися, тому якщо ви не знаєте, що такий чат існує – ви ніяк в нього не потрапите.

У будь-якому випадку, тепер ви знаєте про його існування, і можете вирішувати будь-які проблеми з продуктами Microsoft (а також з обліковим записом) прямо там, без всяких дзвінків і тривалого очікування.

Залишити відповідь