Перейти до контенту

Як користуватися голосовим помічником «Аліса» від Яндекса на Android, iOS і Windows

Компанія «Яндекс» офіційно випустила голосову помічницю «Аліса». Вона доступна на смартфонах, планшетах і комп’ютерах. Анонс цього асистента відбувся в травні 2017 року, сервіс також був показаний Володимиру Путіну під час його візиту в офіс «Яндекса» в вересні.

«Аліса» працює в основному додатку «Яндекса», кнопка для розмови з нею виведена на основний екран пошуку. Асистент розмовляє голосом Тетяни Шитова, яка озвучує Скарлетт Йохансон в російському дубляжі фільмів.

Користувач може вимовляти запити, вибирати варіанти фраз із запропонованих варіантів або спілкуватися з «Алісою» в текстовому форматі. Голосові відповіді помічниці дублюються текстом в чаті.

В основі «Аліси» – той, якого навчають штучний інтелект, база знань якого поповнюється в тому числі за допомогою запитів від користувачів. За словами «Яндекса», асистент іноді імпровізує і дає різні відповіді на один і той же питання в залежності від контексту бесіди.

«Аліса» вміє взаємодіяти з декількома сервісами «Яндекса»: наприклад, показує прогноз погоди і може відкрити «Карти», «Пошук» або «Радіо» в залежності від контексту запитів. Крім того, вона може запускати сторонні додатки (зараз тільки «ВКонтакте» і Instagram, але в майбутньому доступ до API «Аліси» отримають розробники інших сервісів).

Завантажити для Android

Завантажити для iOS

Завантажити для Windows

Залишити відповідь