Перейти до контенту

Інтернет-помічник Водафон (МТС) Україна: реєстрація, вхід в кабінет

Веб-сервіс «Інтернет-помічник» являє собою функціонал особистого кабінету абонента, за допомогою якого він може виконувати такі операції як: перегляд балансу, докладної статистики по номеру, виконувати операції поповнення рахунку, замовляти деталізацію по номеру і т.д.
Незважаючи на те, що у Водафон Україна є мобільний додаток «Мій Vodafone«, система «інтернет-помічник» підійде для користувачів, які хочуть переглянути інформацію на своєму ПК. Функціонал доступний для передплачених і контрактних тарифів.

Реєстрація

Перед тим, як приступити до використання, Вам необхідно пройти процедуру реєстрації в системі. Для цього потрібно вказати Ваші дані в реєстраційній формі:

  • номер телефону;
  • пароль;
  • email.

Поля, які позначені «*» є обов’язковими для внесення. Реєстрація в помічника потрібна і абонентам, у яких є вже аккаунт в додатку «Мій Водафон». Для клієнтів МТС також доступний цей функціонал.

Коли всі поля будуть заповнені, на Вашу поштову скриньку буде відправлено лист з посиланням для активації кабінету.

форма реєстрації в кабінет

Вхід в кабінет

Для авторизації в особистий кабінет необхідно вказати Ваш номер і пароль, який Ви вказали при реєстрації.

вхід в інтернет помічник

доступний функціонал

Після того, як виконаєте вхід, Вам будуть доступні наступні розділи:
меню кабінету

  1. Головна – відображається баланс рахунку, залишок 3g інтернету, сума витрачених коштів за останній місяць.
  2. Статистика – історія поповнень, витрат, замовлення деталізації дзвінків.
  3. Тарифи – інформація про поточний тарифний план, в рамках якого абонент обслуговується.
  4. Послуги – можливість підключати або відключати додаткові послуги від Водафон (Гудок, Антивизначник номера, безліміт закордон і т.д).
  5. Програми лояльності – стан бонусного рахунку, можливість обміну бонусів, історії списань.
  6. Профіль – персональні дані про абонента, можливість блокування номера.
  7. Допомога – відповіді на актуальні питання.

Підбиваючи підсумки

Система інтернет-помічника досить зручна у використанні і є прекрасною альтернативою, якщо не маєте доступу до мобільного додатку. Завдяки їй, можна вирішити багато питань, без звернення до оператора контакт-центру.

Коментарі 3

Залишити відповідь