Веб-сервіс «Інтернет-помічник» являє собою функціонал особистого кабінету абонента, за допомогою якого він може виконувати такі операції як: перегляд балансу, докладної статистики по номеру, виконувати операції поповнення рахунку, замовляти деталізацію по номеру і т.д.
Незважаючи на те, що у Водафон Україна є мобільний додаток «Мій Vodafone«, система «інтернет-помічник» підійде для користувачів, які хочуть переглянути інформацію на своєму ПК. Функціонал доступний для передплачених і контрактних тарифів.
Реєстрація
Перед тим, як приступити до використання, Вам необхідно пройти процедуру реєстрації в системі. Для цього потрібно вказати Ваші дані в реєстраційній формі:
- номер телефону;
- пароль;
- email.
Поля, які позначені «*» є обов’язковими для внесення. Реєстрація в помічника потрібна і абонентам, у яких є вже аккаунт в додатку «Мій Водафон». Для клієнтів МТС також доступний цей функціонал.
Коли всі поля будуть заповнені, на Вашу поштову скриньку буде відправлено лист з посиланням для активації кабінету.
Вхід в кабінет
Для авторизації в особистий кабінет необхідно вказати Ваш номер і пароль, який Ви вказали при реєстрації.
доступний функціонал
Після того, як виконаєте вхід, Вам будуть доступні наступні розділи:
- Головна – відображається баланс рахунку, залишок 3g інтернету, сума витрачених коштів за останній місяць.
- Статистика – історія поповнень, витрат, замовлення деталізації дзвінків.
- Тарифи – інформація про поточний тарифний план, в рамках якого абонент обслуговується.
- Послуги – можливість підключати або відключати додаткові послуги від Водафон (Гудок, Антивизначник номера, безліміт закордон і т.д).
- Програми лояльності – стан бонусного рахунку, можливість обміну бонусів, історії списань.
- Профіль – персональні дані про абонента, можливість блокування номера.
- Допомога – відповіді на актуальні питання.
Підбиваючи підсумки
Система інтернет-помічника досить зручна у використанні і є прекрасною альтернативою, якщо не маєте доступу до мобільного додатку. Завдяки їй, можна вирішити багато питань, без звернення до оператора контакт-центру.
такого поганого оператора, яким став мтс водофон я ще не бачив. Хочь номер у більше 15 років я перестав ним користуватись та мабуть зміню на іншого оператора. а також буду про це своїм друзям.
Як переглянути деталізацію дзвінків?
Без коментарів